Brandul “Târnava” consolidat în Europa

logo zi-de-ziProducătorul de confecţii textile pentru bărbaţi şi femei SC Târnava SA Sighişoara şi-a direcţionat mai mult de jumătate din producţia anului 2012 spre piaţa intra-comunitară, livrările spre piaţa autohtonă reprezentând doar 43,05% din totalul producţiei.

Afaceri de 8,37 milioane lei în 2012

Potrivit unui raport remis către Bursa de Valori Bucureşti, societatea a înregistrat o scădere cu 12,71% a cifrei de afaceri, de la 9,59 milioane lei la 31 decembrie 2011 la 8,37 milioane lei la sfârşitul exerciţiului financiar 2012. “Veniturile totale din activitatea de bază au cunoscut de asemenea o depreciere cu 10,36 % faţă de anul precedent, de la 9.751.080 lei la 31 decembrie 2011, la 8.741.049 lei la 31 decembrie 2012”, a precizat ing. Cecilia Hâncu, preşedintele Consiliului de Administraţie al SC Târnava SA Sighişoara. (citeşte articolul complet)

Referinţe:

Economia sighişoreană faţă cu criza economică II – Târnava Sighişoara – flexibilitate şi fermitate (Jurnalul Sighişoara Reporter – iunie 2010)

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by WordPress | Designed by: Premium WordPress Themes | Thanks to Themes Gallery, Bromoney and Wordpress Themes